Kväller

2010-03-24 / 22:59:34
Nu var snart onsdagen slut! Imorgon ska vi till mamma och pappa mysigt tycker jag det ska bli =)
Idag är det en riktigt tankedag känner jag.. tankarna snurrar runt och runt, allt från vad Alma ska ha för kläder på sig till hur fasiken man ska få bort de dära extra kilorna som på nåt konstigt sätt fastnat på min kropp!!=)
Jag har även tänk hur det är för vissa vänner och hur tur man har, att man har min älskade Emil vid min sida.. Han är verkligen bäst!!


Sen ska vi inte ens prata om våran älskade dotter.. Fattar inte hur mycket man kan älska en sån liten människa =) Hon är bäst!!





Kommentarer!
Postat av: Tessan

Kilona kommer lösa sig så småningen om. Det är ändå inte så länge sen du fick din dotter. Gemför dig inte med dom så går ner alla kilona på en "kvart". För då mår man bara sämre över det. Och vissa av dom går inte ner i vikt på ett bra och naturligt sett. Du är fin ändå!

Och du har ju som sagt en toppen fin familj..

Säg till om du vill ut och gå nångång. Jag kan komma förbi när jag har lämnat Linus på dagis.

Ha en toppen dag tjejen.

Kram

Kommenterat - 2010-03-25 / 09:48:28
Postat av: Kia

Känner igen dessa funderingar. & jag tycker det har blivit mer intensivt sen man blev mamma..... Hormoner? Det är nog ganska vanligt att man får dessa tankar, för nu är helt plötsligt livet värt sååååå mycke mer när man har bebbe, än det var förr...

KRAMAR

Kommenterat - 2010-03-25 / 22:05:20
Postat av: Nettan

Ja visst är det otroligt hur mycket kärlek man känner till sina små barn =) Kilorna ska du se att dom rasar i vår, fprtsätt promenera!!! Ammar du??? Kram på er

Kommenterat - 2010-03-31 / 20:07:26  | URL - http://mrsnatten.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: