Öhh va i helsike...

2010-03-13 / 11:12:21
har hänt med min blogg?? Har den gjort om sig själv??  Så här såg den inte ut sist jag såg den.. SKUMT! Men den får väl se ut så där tills jag orkar göra om den...

Igår hade vi en trevlig kväll med trevligt sällskap. Emma och Dennis var här, spelade Mario och gu va skoj det var =)
Idag ska vi vara hundvakt åt Mårten och sen så är det ju melodifestivalen =) Får se om vi kikar själv eller om det är någon som tittar förbi..

Är så jäkla trött på vissa folk, jag förstår verkligen inte hur de tänker.. Och det gäller inte bara en finns flera stycken just nu i våran vännkrets..  Tänk människor TÄNK!!! känns knappast som att ni är över 20, men tycker att ni beter er som 14 när ni håller på!!!!

Har köpt hårfärg men vet inte om jag orkar färga håret just nu =)
Så nu har jag ialle fall skrivit ett litet inlägg men nu får det vara bra =)


Kommentarer!
Postat av: Kia

Märkligt med din blogg, som designar sej själv!!??.... Detta med folk som beter sej som fjortisar är bara för mycket!! Herregud säger jag bara. Vet ju inte vad du är irriterad på, men förstår mycket väl ATT du är det, om folk som påstås vara vuxna inte beter sej som det...... suck.

KRAM

Kommenterat - 2010-03-15 / 21:03:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: