Torsdag kväll

2010-03-18 / 21:04:57
Imorgon är det fredag =) Vilket betyder TACOS =) Världens bästa maträtt!!!!

Idag har vi vart nere på stan med Emma och sen tog vi oss en tur till Erikslund!! Var inne på barnens hus och köpte en snuttefilt till Alma och HOPPAS att den duger åt henne.. handdukarna som hon har nu är det inge bra kvalite på så skulle gärna vilja att hon tar en riktig snuttefilt!!!

Besikta om bilen igår och kan säga att den INTE gick igenom, riktigt surt!!

Imorgon vet jag inte vad familjen Thoresson/Helin ska hitta på!! Skulle vilja vara rik för då skulle jag shoppa loss lite =) Tänk och kunde köpa kläder till en själv och massa saker och kläder till Alma!! Ja Emil han får ju självklart shoppa loss han med =)

en Bild på en obadad Alma på BB.. Hon var sååå liten!!!


Lite skillnad sen då och nu =)



Förlåt om det blir lite mycket bilder på Alma men hon är ju för underbar =)
Kommentarer!
Postat av: Kia

Hörruuuu..... däng in mängder med bilder på Alma!! Skäms inte för det, hon är ju erat underverk & ska visas upp :0). Emil anv sina kräk-trasor som snutte, urk... men han är nöjd att få mysa. Dock ger jag han en ren & fräsch då vi ska ut bland folk, hihi....

Jag vet dom som börjat med smakisar redan vid 3,5 mån. Men jag skulle allt vänta till 4 mån, som dom rekomenderar på Bvc. Bättre att skynda långsamt tycker jag. Bebisarnas magar är ju ömtåliga oxå.... så man kan ju även vänta tills dom är 5 mån. Men vid 6 mån ska dom kunna käka lite, då mjölken inte räcker som käk längre, näringsmässigt.

Har en liten fråga. Ser att du verkar kunna detta med att fixa till bloggen med bilder..... har du lust att hjälpa mej?? Jag har föröskt men krånglar bara till det, är verkligen urkass på det!! Hade vart kul att ha lite Emil-bilder.

Maila gärna mej......

KRAM

Kommenterat - 2010-03-18 / 21:47:14
Postat av: Johanna

Hallå gumman hur mår ni i lilla familjen ?

Här är det bara bra får ta oss till öppna nu snart igen tycker jag nu när Jazmine är fullt frisk igen hihi.

Kraam på dig gumman!

ps kickar en puss å en kram till lilla sessan å från mig vett ja :)

Kommenterat - 2010-03-19 / 19:21:46  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: