11/5

2010-05-11 / 21:50:42
Glömde skriva igår att min älskade dotter har äntligen lärt sig rulla runt från rygg till mage!
Hon hittade även sina fötter i söndags så rullar hon inte runt så håller hon på och leker med fötterna!



Idag har vi vart hos min morfar på dagen, åt mat och fick träffa ett par släktingar från Eskilstuna. Alma fick en body och ett par strumpor av dem, jätte söta. Var i stl 68 och det har vi precis börjat med så det blir perfekt. =) Har inte så mycket kläder alls i stl 68 men hitta ett paket på tradera som jag vann med bara 68 kläder så hoppas att det är något att ha =)
Jag, morfar, Alma och hunden tog en promenad och då kom jag på att jag hade glömt den jäkla stegräknaren!
Så vid femtiden idag när jag kom hem så tog jag på mig den, sen tog vi en promenad med Winge och Lucas och fick ihop mer steg idag än igår =)



Så jag är nöjd fast jag bara hade den i 3 timmar =)

Emil är ledig både torsdag och fredag så ska försöka fixa min balkong då. Köpa nya möbler som är lite mindre och sen på lördag ska jag ev köpa blommor. Det kommer bli så fint =) (förhoppningsvis)

Nu är det tv som gäller =)


Kommentarer!
Postat av: Lotta

Har ni varsin balkong?

Kommenterat - 2010-05-12 / 18:13:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: