28/5

2010-05-28 / 10:10:57
Nu var det riktigt länge sen jag bloggade. Har varken haft tid eller lust!!!

Hänt riktigt mycket med Alma nu =) Nu går det undan  hihihi!!! Hon har lärt sig backa och snurra runt ganska fort och kan i stort sätt ta sig fram på ett eller annat sätt i en lugn takt än så länge!!!
Hon har vart på BVC och fått sin spruta och efter det fick hon feber. Hon vägde 8215gram och var 69,4 cm lång.
Igår var vi på öppna föskolan och då vägde hon 8120gram och var 69,2 cm lång. Snacka om det kan skilja lite på våg till våg!!! Gjorde fot och handavtryck på en träplatta. Vet inte om jag ska ta mig dit och hämta dem idag eller om jag gör det nästa vecka.
Upptäckte att hon hade fått en tand i lördags och igår såg jag att den andra tanden är på väg. Det märks inte på henne alls att hon håller på att få tänder (förutom i blöjan, där händer nr 2 lite oftare)
Hon kan sitta själv jätte länge utan att ramla =) Stora tjejen!!!!

I lördags var vi på Loppis jag och Winge. Det öppnade kl 10 och vi var där vid 8. Kan säga att klockan 9 hade jag sålt så att bordet var betalt =)

Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men imorgon ska vi ta kort på Alma och sen blir det marknad. På söndag så är det babysim och sen ska vi till Eskilstuna en sväng. Fullt upp.. Ska ev träffa kusinen och hans tjej på lördag kväll.
Är ju Eurovision song contest men känns inge skoj att kolla när sverige inte är med.
Hade en känsla att den här gången skulle vi inte gå med.. känns lite skoj också för det har väl aldrig hänt, men så kan det vara när Sveriges befolkning röstar på fel låt =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: