Kväller

2010-05-13 / 22:41:06
Idag har vi haft en riktig slödag! Bara vart hemma och tagit det lugnt, men såna dagar måste man väl också få ha ibland!!!??

Kom på i eftermiddags att jag hade glömt något och det var ju självklart stegräknaren så idag blev det bara 1020 steg men så är det när inte minnet är med en jämt =)


Igår såg vi Twilight innan vi somnade. Har inte vart säker på om det var en film för mig så därför har jag inte haft nå behov av att se den, men igår blev det av. Kan säga att jag är förälskad i den... vilken film!!!
Så idag så var jag tvungen att se 2:an New Moon och ja är lika nöjd med den. Snart är det bio premiär för den tredje och sen så läste jag att fyran skulle spelas in nästa år.. Längtar på att få se fortsättningen!!!



Och Alma hon tillbringar sina dagar med att rulla runt till mage och sen ligger hon där och ser lycklig ut, sen blir hon sur och så vänder man tillbaka henne. Sen hinner man knappt titta bort så ligger hon där på mage igen =)
Längtar lite tills hon kan vända tillbaka sej och ta sig fram lite mer så kan nå de sakerna hon vill ha! Nu kämpar hon som en gnu för att nå vissa saker =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: