Jag har blivit utmanad..

2011-04-04 / 11:04:41
Så varför inte?! Då får jag ju en ursäkt att uppdatera bloggen :)
Utmaningen kommer ifrån Angelica http://partyoffive.blogg.se/

Personfakta:
Namn:
Katrin
Kön: Tjej ( fast när slutar man kalla sig själv tjej och kallar sig kvinna??) Tycker kvinna låter så gammalt!
Ålder: 26 år
Längd: 163 cm
Smeknamn: Har väl inget speciellt..
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Grön

Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej aldrig men skulle nog kunna tänka mig testa det!
Stått på scen: När man gick i skolan men inget mer än det.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet!
Klättrat på berg: Nää är inte min grej
Sett vita huset:  På bild och på tv :)

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt såklart
Spets eller satin: Helst inget, men måste jag välja så spets
Svart eller rött: det beror på vad det gäller?
Regn eller snö: Förtillfället regn men det är bara för man är trött på snön och vill ha vår och sommar
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vårt
Matte eller engelska: Matte

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Jaa
Kommit sams med dina föräldrar: Förstår inte frågan, men jag är sams med mina föräldrar.

Gillar du att:
Ge kramar: Japp men bara till de jag vill krama :)
Ge massage: Ja men bara till några specielle utvalda..
Gå promenader i regnet: Nää känns väl inte så där jätte lockande

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Bada och sola, Var på parken Zoo och Kolmården och i Dalarna =)
Svär du för mycket: Ja alldeles för mycket
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Gråa
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen alls, men hör Emil spela hockey på boxen
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har inget sånt tyvärr
Vad var det sista du åt: Yoghurt och musli
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Emil :)
Har du en lavalampa: Neej
Hur är vädret just nu: Grått
Vad gjorde du igår kväll: Inte mycket var hemma och tog det lugnt efter en febrig helg
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: Mina vänner och min familj
Vart skulle du vilja du åka: Just nu vill jag åka och titta på en massa olika djur med Alma
Vill du ha barn: Japp
Vad ska dom heta: Tösen som vi har heter ju Alma, får vi en pojke nästa gång så har vi talat om Hugo :)




Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

Kommenterat - 2011-04-28 / 01:13:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: