11/2 2011

2011-02-11 / 21:17:12
Det blev ingen RAW för oss idag för Emil mådde inte tillräckligt bra, sen är det väl inte jätte bra att gå ut i stora folksamlingar så man smittar andra heller. Anna skulle ha följt med mig men det gick inte för Magnus slutade sent. Men det var en bekant som var intresserad av biljetterna så hon fick köpa dem =) Hon har tre barn, den minsta 8 månader men hon lyckades få barnvakt :)

Emil mår i alle fall bättre nu så nu hoppas jag vi får vara friska och krya ett tag!!

Kan väl inte påstå att det har hänt så jätte mycket mer idag men jag har iaf uppdaterat min blogg.. och det gott folk det händer inte ofta det =)



Ha en bra Helg allihoppa!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: