17/1 2011

2011-01-17 / 20:12:55
Go kväll!! Idag hoppas jag inte att mitt inlägg försvinner som det gjorde igår!

Idag har det sista av julen försvunnit ner i källaren =) va julgardiner och adventsljusstakarna som var kvar men nu är det undan plockat...

Fick ett sms av Almas farmor som vill låna Alma en natt så vid fyra tiden åkte Alma med sin farmor och faster till Heby.. Så både jag och Emil har hjälpts åt och städa.. har till och med gått igenom klädkammaren så nu kan man faktiskt gå in där utan att kliva på allt. =)
Kan faktiskt vara skönt och få städa i fred ibland, annars så får man väldigt mycket hjälp av Alma och tyvärr så blir det inte riktigt som man vill ha det =)
Nu har jag bara bakningen kvar och lite små fix, men det ska jag förhoppningsvis hinna innan mitt hjärta kommer hem.

Det blev en litet och ovärt inlägg men nu har jag iaf uppdaterat =)
Lägger in lite bilder från busborgen från förra helgen





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: